Autor Wiadomość
streamwawa
PostWysłany: Pią 10:34, 29 Wrz 2017    Temat postu:

2.0 i-VTEC

-MOC MAKSYMALNA : 115kw/156KM

-MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY : 192 Nm (142 lb-ft)

-OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOCY SILNIKA (NA CYLINDER) : 57 kW/dm3;
(14 kW/dm3;)

-OBJĘTOŚCIOWY WSKAŹNIK MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA
(NA CYLINDER) : 71 Nm/dm3; (18 Nm/dm³)

-PRZYŚPIESZENIE 0-100 km/h (0-62mph) : 9,3 sekundy (rzeczywista 9,8-10,2-bez lpg)

-PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA : 205 km/h (różnie z tym bywa ale trzeba liczyć 190-200)

-Jazda poza terenem zabudowanym (prędkość jazdy pomiędzy 90km/h a 100km/h) : 7,7 l PB

-Jazda zróżnicowana, tj. zarówno w mieście jak i poza terenem zabudowanym : 10,8 l PB

-Jazda w ruchu miejskim (częste ruszanie z miejsca, przyśpieszanie i hamowanie) : 13,8 l

Jak widać nasze silniki lubią być często głodne Wink.Dziwie się tylko ,że w tym aucie zamontowano zbiornik paliwa 50L.Rozumiem cięcie kosztów i masy auta ale bez przesady..Pozdrawiam
Zimny
PostWysłany: Czw 9:25, 19 Cze 2014    Temat postu:

borutex
PostWysłany: Wto 12:25, 13 Wrz 2011    Temat postu:

tak Mareczku masz racje to starej generacji motor dane z autocentrum
Marek
PostWysłany: Sob 13:43, 16 Lip 2011    Temat postu:

W danych silnika 1.7 jest błąd, bo on ma głowicę SOHC nie DOHC
borutex
PostWysłany: Wto 10:58, 15 Lut 2011    Temat postu: osiagi - producent

<br><br><br><br>

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group